höstlov

Publicerad 2010-10-29 16:43:42 i ,


Old pic.

Åh nu är det äntligen Höstlov. Tyvärr kommer tiden gå så fort men det gäller att ta vara på tiden :D haha!
Idag slutade vi tidigare jag, Klara och Olivia gick och åt lunch med Stina, Stina och Karin i natur. Roligt.
Eftersom vi hade slutat satt vi kvar och pratade när de andra tjejerna gick tillbaka till skolan.
Väligt trevligt, tiden bara sprang iväg och när Stina ringde och sa att hon precis slutat hade vi just lämnat våra brickor. Haha så de kan gå!

Kommentarer

Postat av: L J E M T F E L T

Publicerad 2010-11-03 16:59:36

Sjuukt fin bild! Saknar dig med mitt lilla troll! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela