crocs

Publicerad 2011-08-29 16:33:25 i frågor,



HÄR I USA ANVÄNDER MAN INTE CONVERSE. Nej absolut inte, man ska ha flipp-flopp,. Jag känner mig verkligen annorlunda när jag har mina Converse. Jag bestämde mig därför att köpa ett par ballerina. Det är lite mer skor än ett par flipp-flopp men samtidigt inte likt Converse. Jag vet inte men jag känner mig inte riktigt bekväm att ha flipp-flopp än. Antagligen kommer det vara helt naturligt i slutet av det här året. Jag har bara använt flipp-flopp när jag åkt till stranden eller i Thailand.

Här användes flipp-flopp till allt. Kyrkan, shopping, konserter, mataffären, jobbet, restaurangen, allt.

Jag gillar mina crocs men dessa, underbart sköna! Det som är extra bra är att det inte gör något ifall dom blir blöta eftersom det är plast. Så tänkte jag. Idag ska jag packa för tidigt på onsdag morgon åker vi till Las Vegas för att sedan dra vidare till Grand Canyon! Taggad? Ja.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-29 21:50:15

Användbara...och dom kostar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela