kolasås

Publicerad 2011-02-06 18:22:11 i mathildas,



IGÅR ÅKTE JAG UT TILL ÖCKERÖ. Jag och Hanna gick en sväng till Isak och träffa lite folk. När vi kom hem hade kvällsfika med Oliver, sedan var det läggdags.
Idag vaknade vi vid tolvtiden, låg och drog oss ända till halv två då vi åt lite frukost. Sedan åkte vi hem till mig.

Vad gjorde vi där då? Jo, kolasås!
Vi sökte på recept och fick fram ett som skulle vara helt underbart gott! Vi var riktigt rediga även om smaken inte var jätte god. Vi tjocka oss med glass, kolasås och kladdkaka! Mums!
Vi fick en överdos av socker och när Oliver kom och hämta Hanna spåra allt. Haha!

Fin helg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela