springrunda

Publicerad 2011-03-30 18:44:15 i mathildas,



VÅR IDROTTSLÄRARE VAR SJUK. Ella och Siri skulle ha fys-pass, var riktigt pepp på det.
Jag och Klara bestämde att vi båda skulle ut och springa en runda, som vi gjort så många gånger förr.
Men det fanns en skillnad, gjorde vi det inte fick den andra personen bestämma något pinsamt man skulle göra.

Går jag ut och springer själv blir jag så uttråkad och springer hem så fort jag blir det minsta trött. Eftersom jag inte har någon hund som kan dra mig fram fick jag ta med min lillebror. Han har ett överskott av energi, så han cykla glatt medan jag sprang. Vi var ute i mer en timma så nu hoppas jag han somnar fort! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela