twilight

Publicerad 2011-11-20 21:34:03 i mathildas,



TWILIGHT.
I torsdags gick jag och tjejerna på bio, Twilight. Inte nog med att vi gick på en torsdag och skulle till skolan dagen efter, vi gick på midnattsbion. Filmen började 00:01, filmen slutade vid 02:00 men innan vi var hemma var väl klockan halv tre. Det var väldigt roligt att gå på midnattsbio, man var dock lite trött sådär dagen efter. Haha! Tre timmars sömn. Det var väldigt mycket folk där och när jag säger mycket var det mycket! Haha.
De behövde öppna nya salonger och jag hörde någon säga att det var mer än 15/20 salongen öppna.

Jag är ju ingen idol av Twilight men jag får nog allt erkänna att jag vill se nästa film, spännande! :D Typ bara 365 dagar kvar tills nästa kommer ut! Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela