lax

Publicerad 2012-04-22 03:38:40 i mathildas,

LACROSSE. Tänkte bara berätta, om ens kompis spelar en sport så köper ens kompisar en t-shirt med
kompisens namn på ryggen. För att typ supporta kompisen eller något sånt där. Man har på sig t-shirten
när sporten kompisen är med i spelar match, ganska ballt om jag får erkänna. Hehe.
Jag, Taylor och Sophie är Nicks Stick Chicks. Nick spelar Lacrosse. Så i onsdags hade han match så då
hade vi på oss våra fina t-shirts. Det är roligt för att dom måste klä upp sig så alla är killar går runt i
fin byxor och shorta. Eller ibland har dom faktiskt sina game-outfits men, men.
Lacrosse är en väldigt roligt sport att titta på!! Varför har vi inte Lacrosse i Sverige?
Jag gick på både onsdagen & fredagens match. Det var roligt! Dock var det super kallt & regnigt igår.
Jag och Taylor (första bilden) frös som bara den. Det regnade och blåste men vi var riktigt bra supportande
tjejer och var där.
Något som var lite roligt var att vi skrek "GO NICK!" till nummer 17 när Nick är nummer 16.
Bra jobbat va? hahahah.

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2012-04-23 17:17:45

Vad härligt du verkar ha det, så glad för din skull. Man blir glad av att läsa din blogg! Ta hand om dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela