bästis lunch

Publicerad 2012-08-28 18:23:35 i mathildas,

Louise kom idag till skolan och vi åt lunch tillsammans. Sushi fick de bli. Var riktigt gott och roligt att få ha lite kvalitatid med sin bästis. Louise åker till USA på lördag så man får ta vara på varje minut man får med henne.

Är verkligen sååå glad och taggad för henne. Vet vilket fantastiskt år hon har framför sig, de kanske kommer vara jobbigt ibland men de kommer också vara så sjukt galet roligt. När jag ser tillbaka på mitt år var det helt klart det bästa året i mitt liv. Alla människor jag lärde känna men också allt jag lärde mig. Åh de är verkligen så roligt. Jag är typ avundsjuk på henne. Haha
Ni kan läsa hennes blogg!
Http://louisehemvik.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela