Då var det igång

Publicerad 2012-08-27 18:38:00 i mathildas,

Idag är det första dagen på veckan, första riktiga skolveckan den här terminen och året. Längtar redan på att det ska bli helg. Haha känns ju bra att man redan är trött på skolan.
Idag slutade jag faktiskt ganska tidigt, för att vara mitt schema. Men stannade kvar en stund och pratade med några ifrån min gamla klass. Saknar dom. Inte så att den nya är dålig, absolut inte.
Efter skolan lagade jag mat, tacopaj! Mums. Nu ligger jag i sängen och ska samla energi för att sätta mig och plugga. Livet är gött som pluggis. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela