legally blonde the musical

Publicerad 2012-01-27 02:26:24 i mathildas,


Kanske inte de bästa bilderna... Stephanie i glitterrosa klänning och Maddie i svart-vit-rosa klänning.

FÖRRA FREDAGN GICK JAG OCH ASHTON PÅ MUSIKAL. Inte vilken musikal som helst utan skolans musikal. Legally Blonde. Brighton High School, min skola, var den första high schoolen i världen att framföra den. Det har bara varit broadway m.m som framfört musikalen. Min skola framför inte en musikal som andra high schools, det är riktiga grejer och väldigt proffsigt. Imponerad. Det var väldigt roligt också för att jag känner många i musikalen. Stephanie och Maddie hade båda två huvudroller. Stephanie som Elle Woods och Maddie som Broke, Broke är tjejen som blir anklagad för att ha mördat sin man (ni som sett filmen vet). Det bästa med musikal är att man blir förvånad över hur bra skådespelare många är, Stephanie är inte alls som Elle men gjorde det hela SUPER bra! Stolt över henne. Lika så Maddie. Hon sjung en hel sång samtidigt som hon har en workout pass, hoppar hopprep hela tiden! Kaos. Hade aldrig klarat det. I alla fall, nedan är några klipp.


Bara för att Stephanie är så otroligt söt:


Här nedan är två klipp ifrån den riktiga musikalen, även om det var super lik skolans:

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-01-27 16:44:51

Åh mathilda!! Saknar dig, vi måste skypa!! Är allt bra? Hur har du det?Du ser ut att ha det underbart iallfall. Hade varit jätte bra med en länk där man kan hitta IP adresser!!Pussss loviie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela