this is how you should do it

Publicerad 2012-06-16 00:12:23 i usa,

Jag och Jourdan har de mest knasigaste och roligaste ideerna, ever. Vi ville gå och fiska men eftersom vi ingen utav oss kan köra bil blev det sjön hemma hos henne. För att fiska måste man dock ha en båt. Det hade vi inte, men så kom vi på att vi kunde ta flyt-surfing brädor och en åra. Jätte bra ide. Haha. Tror inte jag skrattat så mycket på länge. Så galet roligt. Folket som såg oss tyckte nog vi var lite konstiga men vi hade fett kul.
Fångst blev det inte men vi var glada ändå. Haha.
Japp, detta var mitt och Gourdos lilla äventyr för dagen.
/M

Kommentarer

Postat av: Banck

Publicerad 2012-06-16 17:30:41

Underbar ide :D

Ett gott skratt förlänger livet <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela