Decoration

Publicerad 2012-09-25 20:54:12 i mathildas,

Yesterday I saw a girl on the bus having beads on her earphones. I thought it was really cool so when I got home I went down to my little brothers room and got my old beads. I searched online to find how to get them on and it was really easy, even though it was easy it took a lot of time... Anyway, I hope you will understand how to do it.
1. Use a knife and cut the bead.
2. Split it (I used a pencil just because it was easier)
3. Put it on you earphone cord
4. Done

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-27 18:31:24

Hej! Jag funderar starkt på att åka till USA 2013/2014! Så har typ läst igenom hela din blogg nu hehe, men jag undrar hur det är med killar där? Alla skriver om alla saker förutom det typ, är det bara att man kan bli vän med dom eller är det mer?:) skit söt är du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela