Fruktsallad

Publicerad 2013-11-30 13:18:00 i mathildas,

Godmorgon! 
Efter en vecka med konstant kemiplugg känns det så härligt att få vakna upp idag och veta att det är över. 
Provet hade kunnat gå bättre men som de sju små drvärjarna säger:
vad gör det om 100 år när alltid kommer kring? 
Trots att listan på saker jag behöver göra är lång har jag bestämde jag mig för att ta en lugn morgon.
 
Men nu ska jag ta tag i livet och sätta igång med den sista stora inlämningen innan jullovet, byggnaden.
En rolig uppgift, om man hade all tid i världen och inget annat att göra. 
Vi ska alltså rita, designa och bygga en modell på ett cafe som skulle kunna byggas på Lindholmen. Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela