nike free run 5.0

Publicerad 2014-04-17 17:34:36 i mathildas,

 
Nästa vecka åker jag på skolresa till Barcelona, hur sjukt är det inte att det redan är om en vecka? Resan man sett fram emot hela gymnasietiden är nu här. Måste nästan nypa mig i armen. 
Iallafall kommer vi gå en hel del och då tänkte jag att ett par nya, bekväma och snygga skor hade varit bra.
Ett par Nike Free Run 5.0 har jag spanat in men det är ju inte så enkelt att bestämma sig vilken färg man ska ha eftersom det finns regnbågens alla underbara färger. Hm! Alla är ju så fina!!!
 

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2014-04-18 17:33:56

Klart du ska ha rosa! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela