En bättre torsdag

Publicerad 2014-03-07 09:27:08 i mathildas,


Igår var en intensiv och egentligen en jobbig dag men samtidigt hade jag så roligt. Trots att vi var lediga var det skolan som gällde, vi spelade in en svenskafilm i väldigt fina outfits. Haha. Jag och Klara åt sushi till lunch och en smarrig kladdkaka till efterrätt, alltså hur lycklig blir man inte när man kan äta kladdkaka på matkortet? ;) 😝
Vid fyra åkte vi till juice källan där Elin jobbar sedan åkte vi vidare till Louise mammas jobb för att sedan åka hem till mig och redigera filmen. 

Just det! Vi får inte glömma min och Klaras nap i kårrummet. Haha. 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela