sun

Publicerad 2011-08-30 15:16:00 i mathildas,



SOLEN ÄR SKÖN, SOLEN ÄR TOPPEN. Idag har vi tagit det lugnt, vi ska åka till Grand Canyon tidigt på onsdag morgon så vi vill inte vara trötta. ;) Jag har legat ute på båten och solat, läst lite och bara njutit. Det har varit riktigt varmt här idag, det har faktiskt varit fint väder ända sedan jag kom hit.

Jag tänkte lägga upp en olikhet mellan USA och Sverige innan jag åker till Grand Canyon. Frågan är mest vad av allt ska jag ta? Haha! Som sagt, det är annorlunda men jag gillar det!

Imorgon ska jag ändra mina classes i skolan, det blev lite fel förra gången. Nu har vi hittat massor med roliga kurser. Ska bli riktigt roligt att börja skolan om jag får de som jag helst vill! :D

Till Elin Åstöm: Du ska få en bild på klänningen jag köpte. Snart! Hihi

Kommentarer

Postat av: Jennifer Eriksson♥

Publicerad 2011-08-30 21:10:49

besök gärna min nya blogg, Kram! :)

Postat av:

Publicerad 2011-08-30 23:13:11

Bra!!!:D

Postat av: Jennifer Eriksson♥

Publicerad 2011-08-31 22:06:59

Sv: aa håller med, hade en blogg i över ett år men tog bort den sen, men ska ha kvar denna bloggen nu :D

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-09-01 20:15:02

Jag funderar på att åka som utbytesstudent till USA nästa år och då undrar jag vilket bolag du åkte med och om det var dyrt? :) Och hur gammal är du? jättefin blogg förresten!

Postat av: Tobias

Publicerad 2011-09-02 23:25:49

Hej, åker till USA om några dagar som utbytesstudent, precis som du. Vill du länka? :)

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-04 09:27:14

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela