i'm so excited

Publicerad 2011-11-22 04:43:00 i usa,



TRÖTT TJEJ HAR VAKNAT TILL LIV. Som ni ser är det en redigt trött tjej som skriver. Här är klockan nu 04:42. Känns väl bra att jag är vaken? Har sovit drygt fem timmar och känner att det inte var det smartaste jag gjort när jag bara sov tre timmar natten till fredagen. I ALLA FALL! Det spelar ingen roll för vet ni vad jag ska göra?  Vet ni? Vill ni veta? Haha! Jag är så taggad. Jag ska åka till Florida!
Vi ska fira Thanksgiving i varma underbara Florida, härligt! Längtar som bara den! Är glad att jag inte hamnade i en varm delstat, hade änna blivit tråkigt att åka på semeseter. Jaja nu måste jag stänga av datorn och packa ner den. Ska åka om en halv timma och jag måste äta frulle, är hungrig som en varg! Hehe.

Skriver mer i FLOOOOORIDA! :D

Kommentarer

Postat av: Klara (spanjoren hehe)

Publicerad 2011-11-24 21:50:28

Mathilda du ska vara så glad att du inte går på polhemsgymnasiet för tillfället. RENThelvete (trots att spanskan har slutat!) Hoppas att du har det underbart i Florida, tänker på dig hela tiden och saknar dig så så så mycket! Puss&Kram

Postat av: MISS ALICIA

Publicerad 2011-11-27 19:45:27

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

Postat av: Daniel T

Publicerad 2011-12-01 17:00:33

Hej!

Hoppas att du har det kul i Florida !

Jag ville bara berätta att jag har blivit antagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela