🔜VAL THORENS

Publicerad 2014-12-27 17:47:53 i mathildas,




NU ÄR VI PÅVÄG! En nervös (för att flyga) Elin & en (för att flyga) övertaggad Mathilda. Vi Ă€r nere i Val Thorens sent ikvĂ€ll, tyvĂ€rr Ă€r det snökaos sĂ„ flyget Ă€r försenat. VĂ€l nere i Geneve ska vi Ă„ka buss till Val Thorens, dessvĂ€rre Ă€r det vi som fĂ„r agera guider eftersom inga guider kan ta sig till flygplatsen. Haha. 
Vi har ju gjort det förut... Eller? Älskade Nortlander klart vi fixar! ❀

Just det, blev vi stoppade i sĂ€kerhetskontrollen dĂ„ de trodde jag hade en bomb men nej, det var ett paket grötris. 😝 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten frĂ„n Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra hĂ€r hemma i Sverige sĂ„ leta dig bak i arkivet och lĂ€s om mitt utbytesĂ„r. Älskar mina vĂ€nner och min familj men ocksĂ„ mycket mer, sĂ„ som fota, skratta och resa!! VĂ€lkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela