Födelsedagsveckan

Publicerad 2014-01-28 13:32:24 i mathildas,



De senaste dagarna har bestått av uf arbete och lite för många födelsedagar. Det hela började förra måndagen då min lillebror fyllde 10, dagen därpå fyllde min storebror 23, igår fyllde min kusin 12 och idag fyller min pappa år. 
Igår var det alltså släktkalas för dem alla. Som vanligt var det myclet små söta barn och lite för myclet god mat. 

Detta har iallafall värvats med uf arbete, i fredags klockan 17.00 skulle alla tävlingsbidragen in. Wow, vilken tid det tar att fixa allt, men oj så bra det blev. 

Nu håller vi tummarna på att vi kan ta hem något pris, trots att vi inte riktigt är ett sådant företag som de flesta är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela