den perfekta studentklänningen

Publicerad 2014-03-16 21:16:47 i mathildas,

 
 
Jag är verkligen inne i studenttänket idag. 
Vad ska jag nu ha för studentklänning? Det finns ju så många fina. Det känns dock som det är en del grejer man borde tänka på, eller som jag iallafall tänker på när jag letar efter studentklänning. Här är en liten lista på vad jag brukar tänka på när jag hittat en klänning jag tycker är fin. 
 
-Vit?
-Inte ett tight fodral så man kan röra sig?
-Prisvärd?
-Lagom längt, ungefär mitten av låret?
-Hur sitter den uppe? Band är ett måste.
-Går det att ha en vanlig BH?
-Inte för öppen i ryggen
-Inte för öppen fram 
-Är den för genomskynlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela