Fried Oreos

Publicerad 2014-03-29 23:50:27 i mathildas,



Tittade igenom mina bilder på datorn och hittade denna. Fried oreos. Kan vara det godaste jag ätit. Kan inte ens beskriva smaken men wow, mumsigt var det. 😍 

Kommer ihåg att vi vandrat runt i Grand canyon en hel dag, med min värdfamilj i början av mitt utbytes år. Vi var och hälsade på min värdbror som "säsongare" i Grand Canyon.
På kvällen åkte vi till en mysig liten restaurang där min värdbror kände alla. Han beställde in massor av olika sorters sushi och slutligen fried oreos. Verkligen perfekta menyn enligt mig! Åh det var en bra dag. 


Kommentarer

Postat av: Sanna :D

Publicerad 2014-03-30 00:34:59

så gott! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela