Kommentarer

Postat av: Ada

Publicerad 2011-09-26 17:39:55

Hahaha vad spännande med en okänd swedish fish-lämnare!!

Postat av: ella

Publicerad 2011-09-26 21:58:57

hahahhahahaha jag älskar detta! önskar att det var jag som kom det den grymma idén... hade lätt skickat dom med bud från sverige i så fall! men har du kollat om det står något meddelande på? typ i osynlig skrift eller något? pusspussochkramxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxxxxxxxxxxxoooooooooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

Postat av: ella

Publicerad 2011-09-26 22:03:09

förresten sånna finafiskar fins väl visst i sverige? så du inte säger fel till amerikanarna liksom! loveeeeee

Postat av: hanna

Publicerad 2011-09-28 16:27:29

Mathilda, jag tror du har en hemlig beundrare!! cuuuuute! kanske han söta killen som gillar din röst? ;) PUSSSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela