sommarlov

Publicerad 2013-06-14 01:26:44 i mathildas,

 
Kan knappt fatta att det är över. Mitt andra år på gymnasiet. Mitt första år tillbaka i Sverige. Ett år har gått sedan jag lämnade USA. Kan inte fatta detta, sjukt. Detta året har inte varit det lättaste och det ska jag inte sticka under stolen med. Att sakna min amerikanska familj och mina vänner är inte alltid lätt, skolan har också varit tuffare än någonsin. Men, min nya klass är toppen. Så nöjd och tacksam över hur snälla dom varit som verkligen låtit mig bli en del av klassen, helt ärligt känns det som jag kännt dom alla hela livet. 
 
Nu ser jag fram emot en härlig sommar för att sedan ta nya tag och börja mitt sista år på gymnasiet innan det nalkas nya spännande äventyr. Men en sak är säker, nästa år kommer bli det bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela