A simple hello could lead to a million things

Publicerad 2014-04-14 22:47:28 i mathildas,







Idag skapade jag äntligen ett album på Facebook med bilder från året. Det är kul att kolla tillbaka på dom, även om det bara är bilder som inte är särkilt speciella. Som bilderna ovan, från en dag i skolan. Men ändå är dom fina och fler borde kunna se dom än att dom bara ska ligga i en mapp på datorn. 

Har även bestämt mig för att kameran måste användas flitigare! Vad är grejen med att ha en kamera men inte använda den? Det blir ju sån kvalitetsskillnad på iPhone-kameran & min systemkamera. Skärpning på det Mathilda 😉 hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela