Chocolate peanut butter

Publicerad 2014-08-29 19:41:51 i mathildas, usa, yummy things,






Jag har hittat min favorit glass. Som ni kanske vet är jag mjölkproteinallergiker och hemma i Sverige finns det tre olika smaker på glass. Vanilj, jordgub & choklad. Här däremot... Här snackar vi utbud! Vanilj med cookies, choklad med chokladbitar, vanilj med chokladbitar, choklad med peanut butter ah vi snackar allt du kan tänka dig. Den lyckan! Min favorit är choklad med peanut butter (jordnötssmör), verkligen drömgod. Önska jag kunde ta med några paket hem. Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela