USA

Publicerad 2014-08-26 14:14:58 i mathildas, usa,






Nu är jag framme i USA, bestämde mig förra veckan för att åka hit. Om det är någon gång man ska åka är det nu. Ingen har börjat skolan än och det är fortfarande varmt här. 

Flygresan gick hur bra som helst, först ner till Paris och sedan från Paris till Detroit. Paris flygplats är för övrigt min favorit, den är lagom stor, det finns tv-rum så man kan se på film (typ netflix) och har flera butiker man kan fördriva tiden i. 

Jag hade också tur så ingen satt jämte mig på flyger över till Detroit, väldigt skönt och lite extra lyxigt. Tänkte först att jag skulle uppgraderat min biljett till Business Class vilket jag nu är glad att jag inte gjorde. Hade hur mycket plats som helst. 🙌😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela