Grön smoothie

Publicerad 2014-01-16 23:46:14 i mathildas,

 
Nu saknar jag Elin lite extra mycket när kollade igenom mina bilder och hittade denna. Soluppgången (?), en grön smoothie på biltaket, tja det sumerar den perfekta starten dagen.
En dag i höstas hämtade Elin upp mig innan skolan, med sig hade hon gjort en mumsig frukost smoothie, en nyttig "grön smoothie". Den innehåller ingefära, avokado, kiwi, äpple, päron och massa andra nyttigheter. 

Att vi sedan parkerade på parkeringen och kommer ut i säkert höstens finaste dag gjorde den bara bättre.
Så nu min lilla vän, Elin, kom hem från Costa Rica. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela