☀️

Publicerad 2014-09-11 18:14:51 i inspiration, mathildas,



Har ni tänkt på att glädje smittar av sig? Är man positiv och glad blir andra också det, det samma gäller såklart ett dåligt humör. Det är lustigt hur man påverkas av varann, det jag älskar med amerikanare är att om de tycker om något berättar dom det, även om de inte känner varann. Ser man någon på stan med en fin tröja berömmer man personen. Snacka om stt sprida glädje, tror vi svenskar (iallafall jag) bör börja med det också. ☀️😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela