University of Michigan

Publicerad 2014-09-01 18:05:38 i amerikanare, mathildas, usa,













Har spenderar några dagar i Ann Arbor, bodde hos Sophie som går på college där. Både Katelyn & Sophie går på the University of Michigan men Katelyn är ett år yngre och får inte ha några besökare än så länge. Träffade massor av gamla elever från High School året vilket var så roligt, speciellt eftersom många kom ihåg mig men jag inte dom hehehe. 

I lördags var det alltså game-day, säsongens första fotbollsmatch. Alla var såååå taggade, helt galet. Men otroligt rolig upplevelse! 
Klockan åtta ringde klockan och det var dags att vakna. Sophie bor tillsammans med sex andra tjejer, jag gillar verkligen iden av att bo tillsammans med sina bästa vänner. Iallafall, musik sattes på och spiritwear (U of M kläder, blå & gul) blev dagens outfit. 
Vart man än var såg man gula & blå t-shirts. Folk överallt! 
Matchen började klockan 12, även om det var molnigt var det väldigt varmt. Efter matchen träffade jag Katelyns familj och ah det var helt enkelt en rolig dag! 💙💛💙🇺🇸🏈💙💛💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Eliasson

Är en glad tjej som precis tagit studenten från Polhemsgymnasiet i Göteborg. Gick Teknikprogrammet - Industriell Design. Har ena foten i USA och andra här hemma i Sverige så leta dig bak i arkivet och läs om mitt utbytesår. Älskar mina vänner och min familj men också mycket mer, så som fota, skratta och resa!! Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela